Fotos de la trobada a Sant Pau d'Ordal


Un altre dia de sol radiant, però força fred a l'ombra. Vam ser prop de trenta, amb una nodrida representació de dibuixants de l'Anoia, que estan treballant per muntar un grup propi. 


























Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Dibuixant les Caves Codorniu

Dibuix de retrat i figura del natural