Dibuixant a l'Arboç

 


Aquest matí hem anat per segona vegada a dibuixar a l'Arboç, una d'aquelles viles a les quals val la pena tornar de tant en tant, perquè hi ha moltes coses per dibuixar.


















Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Dibuixant les Caves Codorniu

Dibuix de retrat i figura del natural