Un matí primaveral al Pèlag Gran


Un matí realment primaveral ens va acompanyar ahir dibuixant el Pèlag Gran al Parc dels Talls, a Vilobí del Penedès. Cal confessar que, per a molts de nosaltres, dibuixar un paisatge sense cases, ni campanars, ni construccions, només natura, és sortir de la zona de confort.



















 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Dibuixant les Caves Codorniu

Dibuix de retrat i figura del natural